Warum eigentlich das Ganze?

Gegründet im Jahre 2021, kurz nach dem wahrscheinlich längsten Jahr unseres Lebens, haben sich ein paar junge Erwachsene zusammengeschlossen, weil es so auf der Welt nicht weitergehen kann.

Fehlinformationen und mangelnde Aufklärung haben dazu geführt, dass Nachhaltigkeit in der heutigen Gesellschaft einen immer noch zu niedrigen Stellenwert besitzt.

Unser Verein möchte mit seriös recherchierten Artikeln aufklären und die Nachhaltigkeit in Liechtenstein aktiv fördern sowie mit eigenen Projekten mitgestalten.

Vo wo kunnsch? Und häsch Böda?

Valentina Vogt

Buschla Betzger

D Valentina isch passionierte Tierle-Befürworterin. Iara Traum isches, dass dr Biber weder unters Schloss zücht.

Iari Stärkena sin dr Flo a sine Termin zerinnera und met organisatorischem Zügs znerva.

Sie hofft, dass dr Betzger a paar Lüt zom Nochdenka aaregt.

Ilea Batliner

Pflänzle Betzger

D Ilea isch dr Sunnaschii i üserm Vorstand und ka sich för vieles begeistera loh. Iare Liabe för Pflanza und gstrickte Kleidigsstock präsentiert sie immer met Fröd.

Sie mescht ir liachtastaanischa Politik met und beldet im Betzge zemma met dr Valentina s Präsidium.

Samuel Schurte

Twitter Betzger

Dr Samu isch an junga balzner Betzger wo (güabt in Alltagsdialektik) sin Hass uf Technologie und Social Media grösstateils tweetet.

Er isch politisch aktiv und verfolgt hoptsächlich ökologische und soziale Nochhaltigkeit.

Florian Büchel

Geld Betzger

D Flo isch an riesiga Mensch met amna noch grössera Herz förd Natur.

Ihri Stärkena sin Kreativität, Kommunikation und Termin zvergessa.

Sie erhofft sich vom Betzger, Menscha zu ara nochhaltegera Lebenswiis zmotiviera.

Aktivmitglieder

Vo wo kunnsch? Und häsch Böda?

Janina Frick

Bäcker Betzge

D Janina bereichert üsera Verein sit em Juni '21 med iarer positiva Art und Zuaverlässigkeit. Sie unterstützt der Verein bi Projekt und isch oh Teil vor Redaktion vom Betzger.

Iari begeisterig för di vegan kohi teilt sie gern med andera i form vo husgmachtem Gebäck!

Häsch ez oh lost zom mettmaha? Denn schrib üs doch a Mail (betzgeverein@gmail.com) oder nümm met üs Kontakt uf!